Podruhé za dva roky jsme udělali nejlepší social media kampaň v České republice a vezeme do Budějc Lemura!

23 Čvn Podruhé za dva roky jsme udělali nejlepší social media kampaň v České republice a vezeme do Budějc Lemura!

Máme Lemura!
Po loňském úspěchu v soutěži Fénix content marketing jsme byli trochu pod tlakem. Otrkali jsme se a vyrazili i do jiných soutěží. Možná i proto, abychom se utvrdili v tom, že to děláme dobře. No, a děláme. Dovezli jsme první, druhé a třetí místo!

„Velké potěšení mi dělá, že loni jsme vyhráli Fénixe za nejlepší social media kampaň a letos Lemura v té samé kategorii.
Tak trochu mám nutkání říct, že jsme na sociály asi nejlepší v republice. Je to velkohubé, ale podložené odbornou porotou.“ hodnotí se smíchem Otta Kovařík, zakladatel Chilli Production. „Jsme skromní a nejlepší. Je super, že nám klienti dávají volnost a pak to nese výsledky. Díky všem za důvěru. Celý tým teď u nás šlape jak hodinky a máme skvělé lidi, kteří dělají parádní práci. Jsme všichni společně s klienty jedna velká Chilli Rodina!“ dodává.

Ocenění:
1.místo – Digital & social meda – social media – Výstava Malevič a ruská avantgarda (Alšova jihočeská galerie)
2.místo – Zábava & sport – 100 let volejbalu – Dobeška (Český volejbalový svaz)
3.místo – Státní správa, politika, neziskový sektor – Chodit na umění není umění  (Alšova jihočeská galerie)

Prezentace k projektům zde:
Výstava Malevič a ruská avantgarda
100 let volejbalu – Dobeška
Chodit na umění není umění 

O soutěži:
Soutěž od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.

(zdroj popisu o Souteži: cenapr.cz)
text: Chilli Production / 23. 6. 2022