Vybíráme si. Víme proč.

04 Čvc Vybíráme si. Víme proč.

Chodí nám mnoho poptávek na naše práce. Jsme za ně rádi, ale vybíráme si z nich. Ne, není to klišé, aby to vypadalo, jak jsme hustí, nejlepší a namyšlení. Nechceme, aby to znělo arogantně, odtažitě nebo opovržlivě.

Naše důvody jsou úplně jiné než honění trika a ega. Máme v agentuře vizi, že budeme spolupracovat s klienty, kteří jsou nám sympatičtí. S klienty, kteří dělají byznys, který je nám blízký a není proti našemu přesvědčení. Možná to pořád může někomu znít arogantně, ale jde vlastně o 100% proklientský přístup.

Nedokážeme si představit, že bychom jen kvůli penězům dělali kampaň na něco, co nás nezajímá, co se nám příčí nebo s čím nesouhlasíme. Díky tomu, že nás klient, jeho přístup a byznys baví, dokážeme podat výrazně lepší výkon. Je proto důležité dostat se na stejnou vlnu, pak vše dává smysl a úspěch se dostaví snadno a brzy. Pokud je potřeba být kreativní, práce musí nezbytně bavit. To je základ. Pak nechybí ani zápal posunout klienta v jeho byznysu zase o kus dál.

Nechceme stagnovat s věcmi, které jsou o ničem. Nechceme dělat politické kampaně, agresivní motivy a výkřiky, nechceme dělat pro Agrofertí společnosti, pofidérní finanční a realitní poradce a pro někoho, kdo chce jen hromadit peníze bez ohledu na kvalitu apod.

Chceme pracovat s klienty, kteří věří nám a jejichž byznysu věříme my. Preferujeme klienty, o nichž víme, že to, co dělají, dělají nejlépe, jak umí, nikoho neokrádají a mají kvalitní produkt. Ostatní přenecháme jiným. Vždyť agentur, které berou vše jen kvůli profitu, je na trhu pořád dostatek.